Concurenta ?

   Intr-o zi am fost intrebat care imi sunt competitorii pe partea foto ... la inceput nu am stiut ce sa raspund desi am studiat Marketing ... insa dupa ce m-am gandit bine am realizat ca principalul competitor sunt chiar eu ... din cauza mea progresez, din cauza mea o dau in bara si incerc sa fac totul exact dupa caracterul meu ... Pentru ca atunci cand ceea ce faci iti seamana cu siguranta devine unic pentru ca fiecare persoana este unica ... Daca esti fotograf e bine sa iti gasesti stilul tau si sa il urmezi ... O sa ai momente in care o sa spui ca ceea ce faci nu e bine insa ai incredere in tine si urmeaza calea pe care simti ca trebuie urmata ...
   O sa ai succes pentru ca in felul acesta vei atrage clienti care se vor regasi in caracterul tau si cu siguranta vor avea incredere in tine si va fi o placere sa lucrezi cu ei ...

Leave a Reply