Retrospectiva anului 2012

  Anul 2012 pentru mine a insemnat progres, mult studiu, enorm de multa munca, si distractie cumpatata.
  Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca m-a ajutat sa imi realizez ce aveam pus pe hartie, si chiar sa depasesc planurile facute.
  Anul 2012 a lasat amintiri frumoase culese atat de la munca cat si din viata personala. Daca nu era anul acesta probabil nu as fi avut niciodata ocazia sa:

  • parcurg drumul Iasi - Targu Neamt in o ora si zece minute;
  • am o nunta in Covasna ( Sf. Gheorghe) si sa cunosc niste oameni super;
  • blochez o intersectie din Botosani pentru a fotografia cum se saruta mirii;
  • dorm niciodata in masina si sa ma trezesc si sa ma spal pe fata cu apa unui rau de munte;
  • vad o persoana atat de ametita incat sa pice de pe scaunul pe care statea;
  • sa decolez si sa aterizez cu un automobil ( atentie pe drumul vaslui barlad este o denivelare care iti da aripi la propriu);
  • am certurile cu ai mei colegi de munca;
  • cunosc atatia oameni minunati;
  • am multi dintre prietenii pe care ii am astazi;
  • vad sosind doua ambulante la o nunta;
  • vad miri care isi doreau sa se termine nunta inca de la ora 1;
  • vad un om al padurii printre oameni normali;
  • plec din valcea spre iasi la 10 dimineata si la ora 7 seara sa fiu inapoi in valcea ( eroare de traseu si am ajuns in locul de unde am plecat :)) ) ; 
  • intru in apa marii pana la gat ;
  • sustin, sa ajut si sa ridic oameni care imi sunt aproape;
  Ar mai fi si altele insa timpul ma preseaza si nu vreau sa va retin prea mult nici pe voi...
  Astea fiind spuse astept un an 2013 in care sa depasesc cu macar 10% ceea ce am facut in 2012, sa fiu putin mai calculat, putin mai rabdator si sa imi pun in ordine timpul sa am si eu macar o zi pe saptamana timp pentru mine.



Leave a Reply