Foto nunta Iasi

   Salut.
 Pot sa spun cu mana pe inima ca a fotografia nunti este o placere pentru mine. Desi locuiesc in Iasi, am reusit sa ajung sa fotografiez nunti in Constanta, Covasna, Suceava, Vaslui, Roman, Barlad, Focsani, Tg. Neamt,  Bacau, Botosani, si toate astea in cei 5 ani de cand ma tot plimb pe la nunti. Marea majoritate a nuntilor la inceput erau aici in Iasi, insa in ultimii doi ani calatoresc foarte mult.
 Cel mai important lucru care l-am invatat de cand fotografiez nunti este faptul ca mirii pun accent pe calitatea fotografiilor, insa cel mai mult conteaza atitudinea ta ca si fotograf fata de ei si de invitati. Eu unul mereu zambesc ( chiar si dupa doar 3 ore de somn intre nunti.) pentru ca asa oamenii vad ca fac cu placere ceea ce fac, iar zambetul nu este unul artificial ci chiar imi face placere sa fiu alaturi de ei. E ca si cum citesc o poveste, o poveste ce seamana cu cea de saptamana trecuta insa este atat de diferita... Pentru miri alegerea fotografului depinde in cea mai mare parte de referintele primite de la prieteni. In urmatoarea saptamana voi reveni si cu imagini de pe la nunti pentru a va arata si nivelul meu din punct de vedere fotografic.

Fotografia de nunta este placerea mea nevinovata :D

Leave a Reply